Regulamin

Regulamin sklepu internetowego AntykwariatLodz.pl

ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienie składane jest poprzez formularz zamówieniowy wypełniany przez Kupującego w trakcie realizowania zakupu w sklepie internetowym.
  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, zamówienia złożone w soboty po godzinie 15.00 oraz w niedziele i święta realizowane będą najbliższy dzień roboczy w godzinach pracy sklepu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18, w soboty 10-15.
  3. Składając zamówienie Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego lub adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia. Z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Kupującego, dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym.
  4. Zamówienia, niepotwierdzone przez Kupującego w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia nie będą realizowane.
  5. Zmiany cen towarów w sklepie nie dotyczą zamówień złożonych przed wprowadzeniem nowych cen.
  6. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu. W razie wycofania produktu po złożeniu zamówienia, Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania składającego zamówienie o wycofaniu.
  7. Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w PLN (złotych polskich)
  8. Koszt przesyłki ponosi Kupujący, o ile strony nie ustalą inaczej.
  9. Sprzedający na zakupione towary wystawia faktury VAT na prośbę Kupującego.

WYSYŁKA I ZAPLATA

  1. Zamówione towary – o ile nie zostanie wybrana opcja odbioru osobistego we wskazanym miejscu – dostarczane są do klienta za pośrednictwem
  • Poczty Polskiej
  • wybranej firmy kurierskiej – po ustaleniu szczegółów z klientem
  1. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
  2. Towary wysyłane są następnego dnia po zaksięgowaniu przelewu, nie później jednak niż w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia
  3. Termin dostawy zamówionych towarów ustala przewoźnik. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za pracę przewoźnika.
  4. Zapłata za towar – na którą składa się cena produktu umieszczona na stronie sklepu wraz z kosztami przesyłki – uiszczana jest w oparciu o wcześniejsze ustalenia. Istnieje możliwość wyboru następującej formy zapłaty: przelew bankowy, przekaz pocztowy imienny bądź adresowy, PayU, gotówką przy odbiorze osobistym lub kartą płatniczą (kredytową lub debetową). Gdy Kupujący wybiera opcję przedpłaty przelewem towar zostanie wysłany TYLKO po wpłynięciu całej kwoty łącznie z kosztami przesyłki.
  5. Koszt przesyłki niezależnie od ilości zamówionych pozycji pozostaje niezmienny – przy przedpłacie na konto: 10 zł priorytet, za pobraniem priorytet 15 zl , przy wybraniu opcji “Odbiór osobisty” 0 zł.
  6. Kupujący ma możliwość sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. W razie stwierdzenia naruszeń lub uszkodzeń, należy zażądać od dostarczyciela; kuriera lub listonosza sporządzenia protokołu z zaznaczeniem zastrzeżeń, co do stanu przesyłki. W takim przypadku uprzejmie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
  7. W przypadku braku towaru w magazynie, Kupujący jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
  8. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne towaru powstałe podczas przewozu. Reklamacje w tym zakresie należy zgłaszać bezpośrednio przy odbiorze, zgodnie z pkt. 5 niniejszego rozdziału. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń przez Kupującego powoduje utratę roszczeń z tytułu jej ubytku lub uszkodzenia.
  9. Reklamacje z powodu niedostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską – zgodnie z regulaminem usług powszechnych http://www.poczta-polska.pl/pliki/Regulamin.pdf – można składać dopiero po 14 dniach roboczych ale przed upływem 12 miesięcy po uprzednim potwierdzeniu przez Kupującego, że nie otrzymał przesyłki.

REKLAMACJE i ZWROTY

  1. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient Szczegółowo o sposobie załatwienia reklamacji mówi Rozporządzenie Rady Ministrów z 25 czerwca 2002 roku, w sprawie szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży między przedsiębiorcami a konsumentami, obowiązujące od 1 lipca 2002 roku.
  2. Zgodnie z art.10 USTAWY z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. 1) (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) istnieje możliwość w terminie 10 dni dokonania zwrotu zakupionego towaru.

patrz:

Art. 7. 1. (5) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  1. Nie jest dopuszczalne zastrzeżenie, że konsumentowi wolno odstąpić od umowy za zapłatą oznaczonej sumy (odstępne).
  2. (6) W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
  3. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, mile widziany wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Koszt zwrotu (transportu) przesyłki nie wynikający z winy Sprzedającego ponosi Klient. Koszty dostarczenia wymienianego towaru (ponowna dostawa) pokrywa Sprzedający.
  4. Zwrot pieniędzy wynikający z rezygnacji z zakupu lub reklamacji zostanie dokonany niezwłocznie po weryfikacji przesyłki przez obsługę w następujący sposób:
  • jeśli zamówienie było opłacone kartą kredytową – zwrot nastąpi bezpośredni na konto karty,
  • jeśli zamówienie opłacone było przelewem on-line – zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew,
  • w przypadku gdy zamówienie opłacone było przelewem tradycyjnym lub przekazem pocztowym zwrot pieniędzy nastąpi w sposób uzgodniony mailowo lub telefonicznie:
  • na wskazany rachunek przelewem pocztowym
  • na wskazany adres przekazem pocztowym
  • przy odbiorze osobistym bądź zwrocie przedmiotu bezpośrednio do sklepu stacjonarnego zostanie wpłacona gotówka

Koszty zwrotu ponosi Sprzedający

5 . Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa mimo przyjęcia zamówienia i potwierdzenia go – prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny lub mailowy

6 . W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy kontaktować się z nami:

KOMIKS Antykwariat

ul. Piotrkowska 37

90-265 Łódź

042 207 34 77

e-mail: antykwarialodz@tlen.pl

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 – 18.00, w soboty 10- 19

OCHRONA DANYCH

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883) uprzejmie informujemy, że zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych. Każdemu Klientowi przysługuje prawo wglądu do przesłanych danych oraz ich poprawiania lub usunięcia.